Памятка для класних керівників про роботу з батьками

15.01.2014 15:43

Пам'ятка класному керівникові щодо проведення перших батьківських зборів

 

 

*  Оповістити батьків заздалегідь, зробивши запис в щоденниках. Отримати розпис батьків. Якщо не можуть прийти –  передати записку.

* Якщо Ви лише узяли клас – почати збори із знайомства з батьками. Розповісти трохи про себе.

*  Розповісти про ті завдання, які Ви ставите перед собою і перед класним колективом на даний навчальний рік, про завдання і цілі школи.

*  Порадитися з батьками, які вони хотіли б підняти питання на батьківських зборах, які завдання хотіли б висунути додатково.

* Познайомити батьків з основними справами на рік, у тому числі обов'язково з традиційними, з конкретним планом роботи на першу чверть.

*  Домовитися про допомогу.

*  Повідомити батькам режим роботи школи, день класної години.

*  Розповісти батькам, які гуртки працюватимуть в школі, про інформатику, взнати, скільки чоловік ходитимуть на інформатику.

 

Обов'язково вирішити питання:

Про сніданки

Про обіди

Про змінне взуття

Про ведення щоденників

Про організацію класного фонду

Вибрати батьківський комітет у складі п'яти чоловік.

Оголосити заздалегідь про батьківські збори, давши графік по місяцях.

Обов'язково зустрітися з батьками, не присутніми на батьківських зборах.

Не залишати без уваги будь-який пропуск батьківських зборів, бо це прояв неповаги батьків до вчителя і школи.

 

Робота з батьками складається з:

*  Тематичні батьківські збори по класах:

16 вересня                14 січня

16 листопада            15 квітня

*  Дні відкритих дверей для батьків учнів школи.

*  Підсумкові батьківські збори, присвячені закінченню навчального року.

* Урочистий акт прощання з прощання з початковою школою – кінець травня.

*  Збори батьків дітей, що йдуть у 1-ий клас – кінець травня – початок червня.

 

У роботі з батьками:

Необхідна системність!

Поздоровляти зі святами.

Поздоровляти з Днем народження (по можливості).

Оповіщати про успіхи або невдачі дитини.

Змінювати стосунки батьків до навчального процесу.

Удосконалювати систему роботи з батьками.