КАРТОТЕКА З ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

25.12.2013 12:09

ЗМІСТ, ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИКА ПРЕВЕНТИВНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ І ПІДЛІТКІВ

 

1.     Адамович В.Г. Правове і превентивне виховання учнів // Шкільна бібліотека. – 2010. – N 4. – С. 147-149.

2.     Беленець І. Сучасна молодь проти шкідливих звичок. Позакласне заняття з превентивного виховання школярів // Шкільний світ. – 2009. – N 34. – С. 16-18.

3.     Взаємодія загальноосвітніх навчальних закладів та правоохоронних органів у вирішенні проблем попередження жорстокості та насильства серед учнівської молоді: Методичний посібник / Укладач Т. Й. Гусь. – Херсон: РІПО, 2009. – 74 с.

4.     Виноградова Т. Превентивне виховання як головний компонент формування правової культури підлітків // Рідна школа. – 2009. – N 10. – С. 28-31.

5.     Габора Л. Роль дозвіллєвої діяльності у профілактиці дитячої бездоглядності // Рідна школа. – 2009. – N 10. – С. 35-39.

6.     Гапонюк О. Попередження насильства. Заняття для вихователів дошкільних закладів // Психолог дошкілля. – 2010. – N 2. – С. 7-9.

7.     Гармаш О.С. Проблема суїциду серед молоді // Таврійський вісник освіти. - 2009. – N 2 (2). – С. 64-68.

8.     Гончаров В.Л. Домашнє насильство: як захистити дитину // Б-ка «Психолог». – 2009. – N 9. – 120 с.

9.     Гречаник О.Є. Визначення якості управлінської діяльності щодо створення й розвитку системи превентивного виховання в ЗНЗ // Управління школою. – 2010. – N 19-21. – С. 77-80.

10. Грицай Ю.О. Сім’я і проблема «важких» дітей // Таврійський вісник освіти. – 2008. – N 4. – С. 127-136.

11. Дударенко Л. Профілактика протиправної поведінки неповнолітніх. Матеріали до педради // Завуч. – 2010. – N 34. – С. 5-9.

12. Ємельянов В.К. Аерокосмічний гурток як засіб превентивного виховання учнівської молоді // Таврійський вісник освіти. – 2009. – N 2 (2). – С. 69-76; Позашкільна освіта. – 2011. – № 3. – С. 29-32.

13. Захаренко С. Педагогіка конкретної мети як провідний виховний метод у системі превентивного виховання О.А.Захаренка // Рідна школа. – 2011. – N 1-2. – С. 18-22.

14. Казачінер О.С. Профілактика правопорушень серед неповнолітніх // Виховна робота в школі. – 2008. – N 8. – С. 6-14.

15. Калошин В.Ф. Вчитель шукає підхід до батьків «важких» учнів (практичні поради молодому вчителю) // Виховна робота в школі. – 2008. – N 8. – С. 2-5.

16. Квасниця Л. Програма превентивного виховання // Позашкілля. – 2011. – N 2. – С.28-30.

17. Керницька Т.В. Центр превентивного виховання на Криворіжжі // Позакласний час. – 2007. – N 12. – С. 63.

18. Кириченко В. Сім’я та школа: розбудова превентивного виховного простору // Практика управління закладом освіти. – 2009. – N 2. – С. 53-59.

19. Клочко О.А. Превентивне навчання як засіб формування особистості та соціальної компетентності // Біологія (Осн.). – 2009. – N 9. – С. 2-5.

20. Концепція превентивного виховання дітей і молоді // Учитель. - 2000. - N 1-3.

21. Кравченко Н. Превентивне виховання. Проект // Сільська школа України. – 2008. – N 4. – Вкладка. – С. 26-30.

22. Лазорик В. Превентивне виховання // Завуч. – 2008. – N 35. – Вкладка. – С. 1-8.

23. Левшунова Н. Методи превентивного виховання // Психолог. – 2010. – N 26. – С. 26-31.

24. Лишенко Л. Проблемний стіл із питань попередження правопорушень і злочинності: розробка // Сучасна школа України. – 2011. – N 1. – С. 79-80.

25. Лозинський Е. Шкільний центр профілактики правопорушень // Директор школи. Україна. – 2008. – N 5. – С. 32-43.

26. Луценко Ю. Проблемні діти чи діти в проблемі? // Соціальний педагог. – 2008. – N7. – С. 17-20.

27. Марченко С.Ю. Тренінгові методики у превентивному вихованні // Виховна робота в школі. – 2011. – N 3. – С. 21-25.

28. Микитенко М. Превентивне виховання. Створення сучасного інформаційного простору // Профтехосвіта. – 2009. – N 4. – С. 44-46.

29. Москалець В.П. Релігійна віра як антисуїцидальний чинник // Практична психологія та соціальна робота. – 2009. – N 2. – С. 71-80.

30. Мунтьян Т. Деякі аспекти роботи з дітьми «групи ризику» // журн. «Директор школи» (Шк. світ). – 2008. – N 3. – С. 110-112.

31. Никитюк Л. Превентивне виховання в системі виховної роботи // журн. «Директор школи» (Шк. світ). – 2009. – N 3. – С. 88-96.

32. Павленко Л. Цільова творча програма превентивного виховання учнівської молоді // Сучасна школа України. – 2009. – N 1. – С. 86-89.

33. Поваляєва В.М. Суїцид // Безпека життєдіяльності. – 2009. – N 4. – С. 37-39.

34. Попередження асоціальної поведінки учнів // Позакласний час. – 2011. – N 4. – С.41-54.

35. Превентивне виховання: Досвід, проблеми: Зб. науково-методичних статей / Кол. авт. за заг ред. Г. Л. Черепанової. – Херсон: РІПО, 1999. – 68 с.

36. Превентивне виховання дітей і молоді: методичні рекомендації для слухачів курсів підвищення кваліфікації (учителів, вихователів, організаторів виховної роботи, класних керівників / Уклад. Т. І. Туркот. – Херсон: РІПО, 2010. – 36 с.

37. Превентивне виховання дітей і молоді: реалії та перспективи: Матеріали обласної науково-методичної конференції (23 лютого 2010 року, м. Херсон) / За ред. С. О. Моїсеєва. – Херсон: РІПО, 2010. – 180 с.

38. Превентивне виховання підлітків // Позакласний час. – 2011. – N 3. – С. 66-80.

39. Превентивне виховання: проблема ненасильства: Зб. науково-практичних статей / За заг. ред. В. М. Оржеховської. – К.: Олді-плюс, 2000. – 132 с.

40. Превентивне виховання та профілактика шкідливих звичок у позаурочний час: Матеріали Всеукраїнського конкурсу-захисту педагогічних проектів // Позакласний час. – 2010. – N 2. – С. 13-44.

41. Превентивний підхід до організації педагогічного процесу в умовах ЗОШ // Виховна робота в школі. – 2009. – N 1. – С. 2-36.

42. Приходько В. Технологія превентивного виховання у роботі соціального педагога // Соціальний педагог. – 2008. – N 4. – С. 40-53.

43. Романовська Л.І. Дитячі громадські об'єднання як чинник протидії втягуванню підлітків у неформальні асоціальні угруповання // Таврійський вісник освіти. – 2010. – N 2. – С. 119-124.

44. Савченко С.В. Превентивне виховання в навчально-виховному процесі ЗНЗ // Класний керівник. – 2009. – N 15-16. – С. 6-13.

45. Сандецький С.О. Діяльність загальноосвітніх навчальних закладів із профілактики підліткової злочинності // Таврійський вісник освіти. – 2010. – N 3. – С. 197-202.

46. Сафонова І. Корекція особистості як мета і результат виховної превентивної діяльності вчителя // Вища школа. – 2011. – N 2. – С. 56-62.

47. Сафонова І. Підготовка майбутнього вчителя до виховання превентивної діяльності - важлива складова професійного зростання // Вища школа. – 2010. – N 9. – С. 57-62.

48. Соболєв В. Превентивне виховання школярів // Сільська школа. – 2008. – N 21-22. – С. 7.

49. Стрибулевич Т. Програма превентивного виховання школярів // Шкільний світ. – 2009. – N 33. – С. 16-21.

50. Схема роботи школи з попередження правопорушень: Таблиця // Позакласний час. – 2009. – N 21-22. – С. 50.

51. Ткаченко Л. Моніторинг превентивної діяльності. З досвіду роботи навчальних закладів Луганської області // Управління освітою. – 2008. – N 10. – С. 14-15.

52. Ткаченко Л. Превентивна освіта // Директор школи. – 2010. – N 33. – С. 12-18.

53. Федоренко С. Самоменеджмент як засіб профілактики дитячої бездоглядності // Рідна школа. – 2009. – N 10. – С. 31-35.

54. Фесюк О. Психологічні засади управління превентивною освітою в інноваційному освітньому просторі // Обрії. – 2008. – N 1. – С. 102-107.

55. Хвалибога Н. Особистість «важких» підлітків // Позакласний час. – 2007. – N 11. – С. 45.

56. Холодецька Н. Робота з дітьми «Групи ризику». На допомогу початківцю: Розробки занять // Соціальний педагог. – 2010. – N 5. – С. 27-56.

57. Цивінський В. Теоретичні аспекти превентивного виховання школярів // Психолог. – 2009. – N 42-43. – С. 5-7.

58. Щодо подолання злочинності серед неповнолітніх та організації профілактичної роботи: Лист МОН України від 13.09.2010 р. № 1/9-623 // Практика управління закладом освіти. – 2010. – N 10. – С. 95-101.

59. Щодо поліпшення превентивного виховання та профілактичної роботи з подолання злочинності серед неповнолітніх: Лист МОН України від 11.09.2009 р. №1/9-632 // Управління освітою. – 2009. – N 21. – С. 30-32.

60. Юдєєва Т.В. Співвідношення сугестивності з індивідуально-особистісними характеристиками соціально-дезадаптованих підлітків // Практична психологія та соціальна робота. – 2011. – N 1. – С. 70-74.



2. ДЕВІАНТНА ПОВЕДІНКА ДІТЕЙ І ПІДЛІТКІВ

ТА МЕТОДИ ЇЇ ЗАПОБІГАННЯ

 

61. Бабенкова Д. Хуліганство в школі. Чи дійсно дитячі витівки так безневинні? // Англійська мова в початковій школі. – 2010. – N 1. - С. 2-5.

62. Бабич В. Сучасні підходи до профілактичної роботи з девіантної поведінки учнів // Директор школи. – 2007. – N 44. – С. 24-27

63. Болтівець С.І. Домашнє насильство як підґрунтя девіантної поведінки підлітка // Практична психологія та соціальна робота. – 2009. – N 10. – С. 38-39; Продовження: N 12. – С. 17-52.

64. Варламов В.В. Абсенна лексика як прояв девіантної поведінки особистості // Таврійський вісник освіти. – 2009. – N 2 (2). – С. 51-59.

65. Ворона О.І. Прояви девіантної поведінки у школярів та методи її корекції // Таврійський вісник освіти. – 2009. – N 4. – С. 205-210.

66. Давиденко О. Профілактика девіантної поведінки підлітків // Соціальний педагог. – 2010. – N 3. – С. 45-51.

67. Дроздов О.Ю. Суїцидальна поведінка як вид аутоагресії // Практична психологія та соціальна робота. – 2010. – N 2. – С. 63-66.

68. Зіядова Д. Мотиви злочинів, скоєних школярами // Шкільний світ. – 2010. – N 15. – С. 1, 3-4.

69. Зайченко М. Діагностика та корекція девіантної поведінки учнів // Соціальний педагог. – 2010. – N 2. – С. 41-55.

70. Каткова Т. Корекція девіантної поведінки підлітків. Методичні матеріали: практика // Соціальний педагог. – 2011. – N 1. – С. 31-39.

71. Коноваленко Л. Профілактична та психокорекційна робота з учнями девіантної поведінки // Соціальний педагог. – 2010. – N 3. – С. 35-41.

72. Кулінка Ю.С. Структура готовності майбутніх педагогів до запобігання девіантної поведінки підлітків // Педагогічний альманах. – 2010. – Випуск 5. – С. 135-141.

73. Лазаренко О.О. Профілактика злочинності неповнолітніх: шляхи вирішення // Таврійський вісник освіти. – 2010. – N 1. – С. 85-92.

74. Луценко Ю.А. Діти-правопорушники: що робити? // Б-ка «Психолог». – 2010. – N 5. – 128 с.

75. Мазун А. Соціальний супровід дітей, схильних до правопорушень // Джерела. – 2010. – N 15. – С. 10.

76. Оржеховська В. Крах соціальних ілюзій. Про девіантну поведінку неповнолітніх // Позашкілля. – 2008. – N 3. – С. 9-10.

77. Рапіна Л. Профілактика девіантної поведінки в школі // Педагогічна газета. – 2009. – N 4. – С. 3.

78. Рачова Н. Профілактика і подолання девіацій у важких підлітків // Психолог. – 2010. – N 43. – С. 3-7.

79. Ткачук А. Агресія як форма прояву девіантної поведінки // Психолог. – 2010. – N 16. – С. 17-18.

80. Туріщева Л.В. Особливості роботи з девіантними дітьми // Класному керівнику. Усе для роботи. – 2009. – N 8. – С. 22-25; Шкільному психологу. Усе для роботи. – 2009. – N 2. – С. 2-6.

81. Чемодурова Ю. Девіантна поведінка дітей і підлітків: із практики діяльності психолога й соціального педагога // Психолог. – 2010. – N 39. – С. 3-11.

82. Чемодурова Ю. Профілактика і корекція девіантної поведінки підлітків // Психолог. – 2010. – N 38. – С. 14-21.

83. Шайко Ю.В., Туркот Т.І. Соціально-педагогічні засоби профілактики девіантної поведінки // Таврійський вісник освіти. – 2009. – N 1. – С. 132-137.



3. ПРОФІЛАКТИКА НАСИЛЬСТВА ТА АГРЕСИВНОСТІ ДІТЕЙ І ПІДЛІТКІВ У РОДИНАХ ТА КЛАСНИХ КОЛЕКТИВАХ

 

84. Агресія // Психолог. – 2008. – N 30-32. – Спецвипуск.

85. Аландаренко Ю. Агресивність у поведінці учнів підліткового віку. Семінар-тренінг // Психолог. – 2009. – N 35. – С. 26-30.

86. Андрусич Н. Захистимо від зла дитячі душі // Дошкільне виховання. – 2009. – N6. – С. 16-17.

87. Бафталовська Н. Я. Агресивна поведінка підлітків // Шкільному психологу. Усе для роботи. – 2010. – N 6. – С. 9-11.

88. Безлюдний О.І. Насильство над дитиною в сім’ї: теоретичні розвідки американських дослідників // Педагогіка і психологія. – 2009. – N 3. – С. 121-131.

89. Безпека освітнього середовища: досвід // Психолог. – 2011. – N 10. – Спецвипуск.

90. Болтівець С.І. Домашнє насильство як підґрунтя девіантної поведінки підлітка // Практична психологія та соціальна робота. – 2009. – N 10. – С. 38-39.

91. Бондаровська В. Подолання наслідків насильства у сім’ї. Аналіз стану справ у розвинутих країнах // Психолог. – 2010. – N 6. – С. 3-6.

92. Валентик Н. Разом зі світом проти насилля й агресії // Директор школи. – 2010. – N3. – С. 22-23.

93. Виходцева О. Ділова гра в усуненні агресивних поведінкових реакцій: корекційна робота з підлітками (Розробка) // Психолог. – 2010. – N 44. – С. 26-29.

94. Гаримович Е. Корекційна робота з агресивними дітьми // Дефектолог. – 2008. – N 11. – С. 55-56.

95. Гапонюк О. Попередження насильства. Заняття для вихователів дошкільних закладів // Психолог дошкілля. – 2010. – N 2. – С. 7-9.

96. Гончаров В.Л. Домашнє насильство: як захистити дитину // Б-ка «Психолог». – 2009. – N 9. – 120 с.

97. Гончаров В. Жорстока поведінка в підлітковому віці // Соціальний педагог. – 2009. – N 11. – С. 59-61.

98. Губенко О.В. Творча діяльність як фактор реабілітації дітей, що зазнали насильства в сім’ї та мають затримку розумової діяльності // Практична психологія та соціальна робота. – 2010. – N 12. – С. 29-33.

99. Гулєвич Т. Знущання та агресія у шкільному середовищі: виступ перед педагогами // Психолог. – 2010. – N 40. – С. 8-9.

100.                   Дмитренко Л. Сім’я – територія без насильства // Дитячий садок. – 2008. – N 15. – С.14-15.

101.                   Дмітрієва О.А. Гіперактивність й агресивність як форми девіантного поводження. Комплексний підхід до розв’язання проблеми // Шкільному психологу. Усе для роботи. – 2009. – N 2. – С. 7-15.

102.                   Дроздов О.Ю. Фактори виникнення та розвитку агресивної поведінки // Практична психологія та соціальна робота. – 2009. – N 2. – С. 58-71.

103.                   Дронова О.С. Теоретико-прикладні засади профілактики та корекції агресивної поведінки неповнолітніх // Практична психологія та соціальна робота. – 2010. – N 7. – С. 57-60.

104.                   З метою попередження випадків застосування працівниками навчальних закладів фізичного насильства до неповнолітніх: Лист МОН України від 20.11.2008 р. № 1/9-759 // Практика управління закладом освіти. – 2009. – N 1. – С. 85.

105.                   Какулія Л. Школярі з труднощами у поведінці. Гіперактивна, гіпоактивна, агресивна дитина. Зразок письмових консультацій для педагогічних працівників ПМПК // Дефектолог. – 2010. – N 2. – С. 15-16.

106.                   Калошин В.Ф. Як діяти, якщо мета поведінки учня - влада або помста // Виховна робота в школі. – 2009. – N 6. – С. 26-40; Продовження: N 7. – С. 42-55.

107.                   Квіико В. Психолого-педагогічна допомога дітям, які зазнали зловживань // Соціальний педагог. – 2010. – N 9. – С. 13-33.

108.                   Кирильчук І.Г. Насильство над дітьми в українській сім’ї як проблема соціальної педагогіки // Таврійський вісник освіти. – 2009. – N 2 (1). – С. 133-138

109.                   Кіричевська Є.В. Насильство в загальноосвітніх навчальних закладах: стратегії подолання // Практична психологія та соціальна робота. – 2010. – N 8. – С. 4-10.

110.                   Кльоц Л. Профілактика агресивної та жорстокої поведінки серед неповнолітніх // Психолог. – 2009. – N 19. – С. 8-17.

111.                   Коваленко О. Украдене дитинство: випадок із практики // Психолог дошкілля. – 2010. – N 11. – С. 53-60.

112.                   Козак Н.М. Робота з агресивними дітьми // Шкільному психологу. Усе для роботи. – 2009. – N 7. – С. 19-27.

113.                   Козоріз Л. Попередження суїциду та насильства у сім’ї // Соціальний педагог. – 2009. – N 7. – С. 17-23.

114.                   Колісніченко Г. Корекція агресивної поведінки підлітків // Соціальний педагог. – 2008. – N 9. – С. 28-39.

115.                   Колісніченко Г. Ми проти насильства. Тренінг // Психолог. – 2010. – N 1. – С.16-17.

116.                   Котова Ю. Методи профілактики та корекції агресивної поведінки учнів // Соціальний педагог. – 2010. – N 3. – С. 6-11.

117.                   Лапаєва С. Досвід роботи практичного психолога з корекції агресивної поведінки учнів // Дефектолог. – 2008. – N 3. – С. 49-57.

118.                   Ломова Т.О. Психологічна програма навчально-розвивального тренінгу активізації розумової діяльності як засобу корекції агресивної поведінки // Практична психологія та соціальна робота. – 2010. – N 1. – С. 7-16.

119.                   Максименко С.Д. Модифікація методики дослідження агресивності людини «Тест руки» // Практична психологія та соціальна робота. – 2011. – N 2. – С. 16-22.

120.                   Максимова Н.Ю. Проблеми насилля в сім’ї // Позакласний час. – 2011. – N 1. – С.138-152.

121.                   Мяновська Т. Профілактика насильства у родинах і класних колективах: інформаційно-просвітницька робота у школах Житомира // Освіта України. – 2011. – N 25/26. – С. 10.

122.                   Назарова О.Д. Программа коррекционно-обновляющей и развивающей работы со старшими дошкольниками 5-7 лет, склонными к агрессии // Дошкільний навчальний заклад. – 2010. – N 9. – С. 2-21.

123.                   Найдьонова Л.А. Кібер-буллінг підлітків (віртуальний терор) як новітній феномен інформаційної доби: теоретико-методичні засади подолання і профілактики // Практична психологія та соціальна робота. – 2010. – N 8. – С. 10-18.

124.                   Насильство в школі (агресивна поведінка) // Шкільний світ. – 2008. – N 43. – С. 2-5.

125.                   Науменко О. Про насильство в сім’ї // Психолог. – 2010. – N 6. – С. 7-11.

126.                   Науменко О. Що таке зловживання щодо дітей // Психолог дошкілля. – 2010. – N 9. – С. 15-26.

127.                   Нікітіна Л. Профілактика агресивності й жорстокості серед неповнолітніх і молоді // Соціальний педагог. – 2010. – N 3. – С. 12-21.

128.                  
Носок Н.О. Теоретичні підходи до профілактики агресивної поведінки учнів // Шкільному психологу. Усе для роботи. – 2010. – N 12. – С. 4-12.

129.                  
Панок В. Як попередити прояви насильства // Освіта. – 2010. – N 17-18. – С. 5.

130.                  
Пащенко С. Профілактика агресивності і жорстокості серед молоді // Психолог. – 2010. – N 13. – С. 17-20.

131.                  
Плескановська А. Попередження та корекція агресивності: психологічний тренінг для учнів молодших класів // Відкритий урок. – 2011. – N 4. – С. 26-32.

132.                  
Повалій Л.В. Профілактика насильства в сучасній сім’ї: теоретичний і прикладний аспекти // Класний керівник. – 2011. – N 3. – Спецвипуск.

133.                  
Попередження насильства: цикл статей // Соціальний педагог. – 2010. – N 11. – С. 3-32.

134.                  
Прищепа Т. Агресивна дитина // Психолог. – 2008. – N 10. – С. 18-20.

135.                  
Про вживання заходів щодо запобігання насильству над дітьми: Наказ МОН України від 01.02.2010 р. № 59 // Інформаційний збірник МОН України. – 2010. – N7-8. – С. 55-57.

136.                  
Про організацію інформаційно-профілактичної роботи щодо запобігання торгівлі, експлуатації та жорстокого поводження з дітьми у 2011 році: Наказ МОН України від 29.03.2011 № 292 // Інформаційний збірник МОН України. – 2011. – N 10. – С.31-32.

137.                  
Проблема насильства неповнолітніх як гостре соціальне явище // Позакласний час. – 2008. – N 9. – С. 11-26.

138.                  
Прокопчук І. Без агресії: Педагогічна рада // Шкільний світ. – 2008. – N 42. – С. 5-6.

139.                  
Профілактика агресивної та жорстокої поведінки серед неповнолітніх та молоді // Практична психологія та соціальна робота. – 2009. – N 6. – С. 19-25.

140.                  
Процишак Г. Захист дітей від фізичного і психологічного насильства: Виховний захід // Шкільний світ. – 2010. – N 15. – С. 5-10.

141.                  
Психодіагностика та психокорекція особи, яка вчинила насильство в сім’я // Психолог. – 2010. – N 21-22. – Спецвипуск.

142.                  
Пугач Л. Програма занять психологічної підтримки дітей, схильних до агресії // Психолог. – 2010. – N 15. – С. 22-26.

143.                  
Райт Дж. Задирака в класі: що може зробити вчитель // Початкове навчання та виховання. – 2010. – N 26. – С. 49-51.

144.                  
Решетіло С.В. Вплив агресивності на самопочуття та налагодження стосунків з оточуючими. Година спілкування для учнів 9-10 класів // Шкільному психологу. Усе для роботи. – 2009. – N 7. – С. 28-30.

145.                  
Рожанская Л.В. Воспитываем сказкой. Коррекционные сказки для младших школьников // Початкове навчання та виховання. – 2009. – N 13. – С. 31-33.

146.                  
Розпотнюк Л. Складні учні: Поради психолога // Початкова освіта. – 2011. – N11. – С. 5.

147.                  
Саверська-Лихошва В. Сімейна жорстокість: міф чи реальність?: заняття // Класному керівнику. Усе для роботи. – 2011. – N 1. – С. 14-17.

148.                  
Сагайдак В. Корекція агресивної поведінки підлітків // Соціальний педагог. – 2010. – N 3. – С. 52-53.

149.                  
Симачинська Л.І. Причини та шляхи подолання агресивної та жорстокої поведінки підлітків // Таврійський вісник освіти. – 2011. – N 1. – С. 239-246.

150.                  
Строганова Л. Агресивна дитина. Як із нею бути? // Шкільний світ. – 2008. – N6. – С.1-3.

151.                  
Ткачук А. Агресія як форма прояву девіантної поведінки // Психолог. – 2010. – N 16. – С. 17-18; N 45. – С. 7-8.

152.                  
Туріщева Л.В. Агресивні діти // Англійська мова в початковій школі. – 2007. – N 11. – С. 2.

153.                  
Туріщева Л.В. Підліткова агресія // Історія та правознавство. – 2007. – N 33. – С.14.

154.                  
Україна без насильства // Психолог. – 2010. – N 35-36. – Спецвипуск.

155.                  
Харламова І. Попередження домашнього насильства над дітьми // Соціальний педагог. – 2010. – N 12. – С. 23-33.

156.                  
Хоменко Г. Агресивність підлітків: причини, профілактика, корекція. Міський семінар для психологів // Психолог. – 2009. – N 35. – С. 17-23.

157.                  
Чемєровска-Коруба Є. Запобігання агресії та насильству // Директор школи. – 2010. – N 3. – С. 24-28; N 7. – С. 16-19; N 9. – С. 19-22.

158.                  
Черниш Н.М. Тілесне покарання з боку батьків - це насильство // Шкільному психологу. Усе для роботи. – 2011. – N 1. – С. 32-33.

159.                  
Черняк О. Попередження насильства у навчально-виховному закладі // Психолог. – 2010. – N 6. – С. 12-14.

160.                  
Шинкарук-Корзун Л. Чинники агресивності дітей // Психолог. – 2009. – N 41. – С. 6-8.

161.                  
Як згасити спалах агресії?: Практичні поради // Дошкільне виховання. – 2009. – N 2. – С. 18-19.

162.                  
Як зрозуміти, що учень у небезпеці? (Емоційне насильство над дитиною, жорстоке поводження) // Завуч. – 2008. – N 33. – С. 30.



4. ФОРМУВАННЯ ПОТРЕБИ У ЗДОРОВОМУ СПОСОБІ ЖИТТЯ

 

163.                  
Гладких В. Психология здоровья // Завуч. – 2009. – N 5. – С. 9-12.

164.                  
Городнова Н. Формування здорового способу життя у дітей та молоді // Психолог. – 2009. – N 46. – С. 3-6.

165.                  
Губенко О.В. Психологічні особливості популяризації здорового способу життя у ВНЗ // Практична психологія та соціальна робота. – 2009. – N 11. – С. 35.

166.                  
Денисова Г.В. Формування мотивації до здорового способу життя в учнів // Фізичне виховання в школах України. – 2010. – N 1. – С. 10-14.

167.                  
Дмитренко М.С., Зеленська Н.О. Системний підхід до вирішення проблеми збереження і зміцнення здоров'я учнів школи-інтернату // Таврійський вісник освіти. – 2011. – N 1. – С. 141-143.

168.                  
Здорова планета - здоровий ти!: розробки // Сучасна школа України. – 2011. – N2. - Вкладка. - С. 1-72.

169.                  
Здоров'я через освіту // Завуч. – 2008. – N 19/20. – Спецвипуск.

170.                  
Капранова Г. Як бути здоровим та успішним учнем. Науково-методичні рекомендації для вчителів // Здоров'я та фізична культура. – 2009. – N 11. – Спецвипуск.

171.                  
Мій вибір - здорове життя: Практика // Психолог. – 2009. – N 6. – Спецвипуск.

172.                  
Москалик С. Сучасні педагогічні технології у навчанні здоровому способу життя // Психолог. – 2007. – N 42. – С. 24-26.

173.                  
Орієнтир - здоровий спосіб життя // Психолог. – 2008. – N 18. – Спецвипуск.

174.                  
Поуль В. Формування в дітей ставлення до здоров’я // Директор школи. Україна. – 2010. – N 9. – С. 38-41.

175.                  
Рекомендації парламентських слухань про становище молоді в Україні «Молодь за здоровий спосіб життя»: Постанова Верховної Ради України від 03.02.2011 р. № 2992-VІ // Урядовий кур'єр. – 2011. – N 39. – С. 9.

176.                  
Савкіна Т. Виховання потреби в здоровому способі життя // Шкільний світ. – 2009. – N 34. – С. 10-12.

177.                  
Семеркова Л.Г. Формування здорового способу життя // Виховна робота в школі. – 2009. – N 3. – С. 2-15

178.                  
Система роботи школи щодо збереження здоров’я учнів // Початкова школа. – 2009. – N 2. – С. 33-38.

179.                  
Фломбойм А. Формування навичок здорового способу життя молоді / Б-ка «Психолог». – 2007. – N 11. – Спецвипуск.

180.                  
Ходоса В. Творча програма «Формування здорової свідомої особистості» // Директор школи. – 2007. – N 45. – Спецвипуск.

181.                  
Час обирати здоров’я: Практика // Шкільний світ. – 2009. – N 5. – Спецвипуск.

182.                  
Шевцова Т. Сприяння здоров’ю в діяльності початкової школи // Підручник для директора. – 2010. – N 4. – С. 58-62.

183.                  
Шевчук Н. Досвід роботи педагогічного колективу із профілактики правопорушень та шкідливих звичок // Позакласний час. – 2007. – N 10. – С.116.