Картотека літератури з питань роботи із здібними дітьми

21.02.2014 12:44

ЛІТЕРАТУРА

1.     Барко В.І., Тютюнникова А.М. Як визначити творчі здібності дитини? – К., 1991.

2.     Богданова А., Борисов С. Складові творчості // Завуч. – 2001. - №6 (84).

3.     Белічева Т.М., Чорногор Л.Ф. Порядок виконання та захисту наукової роботи учня // Управління школою. – 2002. - №10. –с.25 – 28.

4.      Бугай О.В., Кириченко В.Т. Залучення школярів до науково – дослідницької діяльності з біології // Робота з обдарованими учнями. Біологічні секції МАН. – Х.: Вид. група «Основа», 2006. – 128 с. – (Б-ка журналу «Біологія»; Вип. 12 (48). – с. 24 – 28).

5.     Ващенко Г. Загальні методи навчання. – К., 1997.

6.     Выготский Л.С. Воображение и творчество в детском воздасте. – М. 1967.

7.     Голобородько В.В. Наукова робота учнів // Програма організації науково – дослідницької діяльності учнів / Гнєдашев В.М. – Х.: Вид. група «Основа», 2005. – 208 с.

8.     Голобородько В.В. Наукова робота учнів. – Х.: Основа, 2006.

9.     Гончарень С.У. Педагогічні дослідження: методичні поради молодим науковцям. – К., 1995.

10.                       Гнєдашев В.М. Програма організації науково – дослідницької діяльності учнів. – К.: Основа, 2005.

11.                       Документація. Звіти у сфері науки і техніки. Структура і правила оформлення // Бюлетень ВАК України, спецвипуск, 2000.

12.                        Жерносек І.П. Науково – методична робота в загальноосвітній школі: Навч. – метод. посібник. – К.: ІЗМІН, 1998.

13.                       Іванов В. Контент – аналіз як формалізований метод дослідження документів // Філософська і соціологічна думка. – 1994. - №3 – 4. – С. 221 – 224.

14.                       Изюмова. С.А. К проблеме природы способностей: задатки мнемических способностей у школьников литературного и математических классов // Психологический журнал. – 1995. - №6.

15.                        Задорожний К.М. Загальні зауваження щодо учнівських науково – дослідницьких робіт // Робота з обдарованими дітьми. Хімічні секції МАН. – Х.: Вид. група «Основа», 2005. – 96с. – (Б-ка журналу «Хімія»; Вип. 12 (36). – С. 3 – 5).

16.                        Коваленко В.М. «Злітаю птахом…»: Педагогічні умови розвитку творчих здібностей літературно обдарованих дітей. – Черкаси, 2001.

17.                        Кон И.С. Открытие «Я». – М., 1978.

18.                        Ковбасенко Л.І. Методика виховної діяльності в Малій академії наук: Метод. Посібник. – К., 2006.

19.                        Концепція загальної середньої освіти (12-річна школа) // Педагогічна газета. – 2001. - №1.

20.                        Левин В.А. Воспитание творчества. – М., 1977.

21.                        Макарова О. Як писати роботу на конкурс МАН // Шкільний світ. – 2005. - №40. – С. 8 – 10.

22.                        Методичні рекомендації «Бібліографія наукової роботи» / Упоряд. Методист МАН Н.В.Розіна. – Черкаси, 2007.

23.                        Микитюк О.М., Соловйов В.О., Васильєва С.О. Наукові дослідження школярів. – Х.: Скорпіон, 2000.

24.                        Науково – дослідницька робота учнів в Малій академії наук: Методичні рекомендації / Упоряд. Н.О. Драник. – Черкаси, 2006. – 23 с.

25.                        Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ ст.. // Освіта України. – 2001. - №29.

26.                        Поради юному науковцю: Метод. Збірник / Упоряд. О.Павленко. Гімназія №191 м.Києва. – К., 1999.

27.                        Система діяльності обласних відділень МАН України у формуванні креативної культури учнівської молоді: Матеріали конференції. – Івано – Франківськ, 2007.

28.                        Шейко В.М., Кушнаренко Н.М. Організація та методика науково – дослідницької діяльності. – К.: Знання – Прес, 2002.

29.                        Шейко В.М., Кушнаренко Н.М. Організація та методика науково – дослідницької діяльності: Підручник. – 3-тє вид., стер. – К.: Знання – Прес, 2003. – 295 с.