Директор контролює
Пам'ятки вчителю
ПАМ'ЯТКА З ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ
1. Чи було проведено на уроці самостійну роботу?
2. Скільки часу це забрало?
3. На яких етапах тривала самостійна робота:
• під час перевірки домашнього завдання;
• під час підготовки до засвоєння нових знань;
• під час вивчення нового матеріалу;
• під час закріплення вивченого.
4. На тип якої діяльності учнів було розраховано самостійну роботу:
• репродуктивної;
• частково-пошукової;
• дослідницької.
5. Форми організації роботи учнів:
• колективна;
• групова;
• парна;
• індивідуальна.
6. Чи передувала самостійній роботі підготовка на попередніх етапах уроку?
7. Чи ефективно підбито підсумки самостійної роботи?
8. Яке значення самостійної роботи в досягненні дидактичної мети уроку?
ПАМ'ЯТКА З ПРОВЕДЕННЯ КЛАСНО-ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ
1. Чи висувають учителі єдині вимоги до учнів.
2. Наскільки вдало організовано початок уроку.
3. Чи насичений урок елементами нового, що розвиває допитливість учнів, чи реалізується міжпредметний зв'язок.
4. Чи однаково учні вивчають теоретичний матеріал і практикуються у своїх уміннях на уроці.
5. Як на уроці триває робота зі слабкими й сильними учнями, як ліквідовують прогалини в їхніх знаннях.
6. Чи вчасно учням на уроці дають домашнє завдання, чи пояснюють особливості його виконання, чи не перевантажують учнів.
7. Перевірка щоденників, журналу, особових справ, зошитів, навчально-виховного плану.
8. Рівень вихованості учнів.
9. Освітній рівень учнів.
10. Стан дисципліни учнів на уроках.
11. Стан відвідування учнями уроків.
12. Індивідуальна робота з учнями
13. Психологічна атмосфера в класі.
14. Організація позакласної роботи.
15. Робота з батьками. Відвідування вдома.
ПАМ'ЯТКА З КОНТРОЛЮ ВИКОНАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ
1. Відповідність календарно-тематичного планування навчальній програмі.
2. Відповідність календарно-тематичного планування записам у класному журналі.
3. Якість виконання теоретичної частини навчальних програм.
4. Стан виконання практичної частини навчальної програми, рівень її реалізації.
5. Наявність у школі графіків проведення контрольних робіт із предметів.
6. Реалізація міжпредметних зв'язків у процесі навчання, обумовлених навчальною програмою.
7. Спосіб організації діяльності щодо повторення та систематизації знань.
8. Рівень контролю виконання навчальних програм із боку адміністрації навчального закладу, відділу освіти.
9. Регулювання й корекція роботи щодо ліквідації відставання від навчальних програм.
10. Використання інноваційних форм організації навчального процесу.
ПАМ'ЯТКА З ОРГАНІЗАЦІЇ КОНТРОЛЮ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ ІЗ ЗОШИТАМИ УЧНІВ
1. Наявність і правильність оформлення зошитів: робочих, для контрольних робіт.
2. Дотримання єдиного мовного режиму.
3. Робота над каліграфією.
4. Системність роботи над помилками.
5. Обсяг класних і домашніх робіт.
6. Дотримання норм оцінювання.
7. Розмаїття типів контрольних, письмових робіт.
8. Індивідуальна робота з учнями за підсумками виконання письмових завдань.
ПАМ'ЯТКА ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ КОМПЛЕКСНОЇ ПЕРЕВІРКИ КЛАСНОГО ЖУРНАЛУ
1. Клас, дата, учитель (класний керівник).
2. Виконання вимог інструкції щодо ведення шкільної документації:
• оформлення титульного аркуша;
• відповідність списку учнів алфавітному порядку;
• вичерпність загальної інформації про учнів та її відповідність даним з особистих справ;
• вичерпність загальних відомостей про батьків;
• заповнення аркуша здоров'я;
• розподіл сторінок, відведених на предмет;
• запис теми, вивченої на уроці;
• правильність запису завдань додому;
• наявність позначок про відвідування уроків школярами;
• правильність запису оцінок за семестр (після запису останнього уроку семестру);
• чіткість, акуратність написів.
3. Виконання державної програми та дотримання навчального плану з предметів.
4. Відповідність записів у журналах із навчальним навантаженням педагогів їхній тарифікації.
5. Систематичність виставлення поточних оцінок.
6. Об'єктивність виставлення поточних, семестрових і річних оцінок.
7. Індивідуальна робота з учнями, які пропустили заняття через хворобу.
8. Систематичність, регулярність проведення письмових робіт.
9. Своєчасність виставлення оцінок за виконання письмових завдань.
10. Робота з учнями, ЯКІ мають низький рівнь успішності
11. Обсяг і характер домашні «авдань. Диференційований підхід до учнів під час виконання домашньої роботи.
12. Правильність заповнення замін уроків.
13. Заповнення зведеної відомості.
14. Своєчасність заповнення схем розсаджування учнів за партами.
15. Повсякчасний контроль ведення журналу.