Анкета для батьків "Чи є ваша дитина здібною?"

21.02.2014 13:08

Обдаровані діти

ПАМ'ЯТКА

Керівнику творчого об'єднання в роботі із здібними та обдарованими дітьми

У роботі із здібними та обдарованими дітьми рекомендується:

1. Проявляти індивідуальний підхід до вихованця.

2. Під час занять чітко контролювати досягнуті результати та давати завдання підвищеної складності, створювати ситуації самоаналізу, самооцінки, самопізнання.

3. Залучати до роботи по розробці та впровадженню власних творчих задумів та ініціатив, створювати ситуації вільного вибору і відповідальності за обране рішення.

4. Постійно розширювати коло пізнавальних інтересів, збагачувати особистий досвід дитини.

5. Використовувати творчу діяльність вихованців при проведенні різних видів масових заходів, відкритих семінарських занять, свят.

6. Під час опрацювання програмового матеріалу залучати до творчої пошукової роботи з використанням випереджувальних завдань, створювати розвиваючі ситуації.

7. Активно залучати до участі в районних, обласних, Всеукраїнських конкурсах, змаганнях, виставках.

8. Відзначати досягнення вихованців, підтримувати та стимулювати активність, ініціативу, пошук.

9. Пропагувати творчі здобутки гуртківців на сторінках стінгазет, районної преси, радіо.

10. Пам'ятати, що "...учень - це не посудина, яку слід наповнити, а факел, який треба запалити" (К.Ушинський).

 

ТЕСТ " Не прогав вундеркінда"

Кожна дитина має свої, лише їй притаманні риси, тому обов'язок батьків - виявити та розвинути приховані здібності та задатки.

У цьому може допомогти такий тест:

1. Ваша дитина навчилася рано, до шестирічного віку читати:

- самостійно 7 балів,

- за допомогою когось 5 балів.

2. Читає багато книг, причім досить швидко - 2 бали.

З.Сама або за допомогою когось зацікавилася словниками та енциклопедіями - 2 бали.

4. Легко навчилася читати, але відчуває труднощі під час читання - 1бал.

5. Займається , зазвичай, за закритими дверима, а а друзів має старших за себе - 2 бали.

6. Розмовляє зі старшими на рівних - 2 бали.

7. Ставить багато різних каверзних запитань, інколи заганяючи дорослих в тупий кут - 2 бали.

8. Має готові відповіді навіть на несподівані запитання - 1 бал.

9. Іноді неуважна, але завжди вміє робити цікаві повідомлення (скажімо, після перегляду кінофільму, телепередачі чи спостереження за чим-небудь) - 2 бали.

10. Із задоволенням вступає в бесіду про навколишній світ, дає власну оцінку суспільним явищам - 1 бал.

11. Одноманітні справи (миття посуду, легкі навчальні вправи, які не потребують особливих зусиль) викликають нудьгу - 1 бал.

12. Чутлива до несправедливості, навіть якщо це не стосується її особисто - 2 бали.

13. Має багатий мовний словниковий запас і вміло застосовує під час спілкування різні терміни - 2 бали.

14. Любить складні ігри (шахи та ін.), які вимагають кмітливості - 1бал.

15. У ранньому віці цікавиться тим, що вивчають старшокласники - 1 бал.

16. Любить різні заняття, причому хоче робити все самостійно - 2 бали.

17. Її цікавить Всесвіт, вона цікавиться питанням світобудови й всім, що стосується давньої історії - 2 бали.

18. У школі навчається без особливих зусиль, швидко схоплює матеріал та має власну думку з багатьох питань - 2 бали.

19. Має розвинуте почуття сприймання музики, образотворчого мистецтва, навколишнього світу і в усьому знаходить гармонію - 2 бали.

Об'єктивність тестування залежить від чітких відповідей на запитання.

Якщо ви набрали від 10 до 13 - це свідчить про те, що ваша дитина має певні здібності, а тому вам слід потурбуватися про те, щоб організувати її навчання та спрямувати розвиток її здібностей.