КАРТОТЕКА З ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ЗМІСТ, ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИКА ПРЕВЕНТИВНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ І ПІДЛІТКІВ
1. Адамович В.Г. Правове і превентивне виховання учнів // Шкільна бібліотека. – 2010. – N 4. – С. 147-149.
2. Беленець І. Сучасна молодь проти шкідливих звичок. Позакласне заняття з превентивного виховання школярів // Шкільний світ. – 2009. – N 34. – С. 16-18.
3. Взаємодія загальноосвітніх навчальних закладів та правоохоронних органів у вирішенні проблем попередження жорстокості та насильства серед учнівської молоді: Методичний посібник / Укладач Т. Й. Гусь. – Херсон: РІПО, 2009. – 74 с.
4. Виноградова Т. Превентивне виховання як головний компонент формування правової культури підлітків // Рідна школа. – 2009. – N 10. – С. 28-31.
5. Габора Л. Роль дозвіллєвої діяльності у профілактиці дитячої бездоглядності // Рідна школа. – 2009. – N 10. – С. 35-39.
6. Гапонюк О. Попередження насильства. Заняття для вихователів дошкільних закладів // Психолог дошкілля. – 2010. – N 2. – С. 7-9.
7. Гармаш О.С. Проблема суїциду серед молоді // Таврійський вісник освіти. - 2009. – N 2 (2). – С. 64-68.
8. Гончаров В.Л. Домашнє насильство: як захистити дитину // Б-ка «Психолог». – 2009. – N 9. – 120 с.
9. Гречаник О.Є. Визначення якості управлінської діяльності щодо створення й розвитку системи превентивного виховання в ЗНЗ // Управління школою. – 2010. – N 19-21. – С. 77-80.
10. Грицай Ю.О. Сім’я і проблема «важких» дітей // Таврійський вісник освіти. – 2008. – N 4. – С. 127-136.
11. Дударенко Л. Профілактика протиправної поведінки неповнолітніх. Матеріали до педради // Завуч. – 2010. – N 34. – С. 5-9.
12. Ємельянов В.К. Аерокосмічний гурток як засіб превентивного виховання учнівської молоді // Таврійський вісник освіти. – 2009. – N 2 (2). – С. 69-76; Позашкільна освіта. – 2011. – № 3. – С. 29-32.
13. Захаренко С. Педагогіка конкретної мети як провідний виховний метод у системі превентивного виховання О.А.Захаренка // Рідна школа. – 2011. – N 1-2. – С. 18-22.
14. Казачінер О.С. Профілактика правопорушень серед неповнолітніх // Виховна робота в школі. – 2008. – N 8. – С. 6-14.
15. Калошин В.Ф. Вчитель шукає підхід до батьків «важких» учнів (практичні поради молодому вчителю) // Виховна робота в школі. – 2008. – N 8. – С. 2-5.
16. Квасниця Л. Програма превентивного виховання // Позашкілля. – 2011. – N 2. – С.28-30.
17. Керницька Т.В. Центр превентивного виховання на Криворіжжі // Позакласний час. – 2007. – N 12. – С. 63.
18. Кириченко В. Сім’я та школа: розбудова превентивного виховного простору // Практика управління закладом освіти. – 2009. – N 2. – С. 53-59.
19. Клочко О.А. Превентивне навчання як засіб формування особистості та соціальної компетентності // Біологія (Осн.). – 2009. – N 9. – С. 2-5.
20. Концепція превентивного виховання дітей і молоді // Учитель. - 2000. - N 1-3.
21. Кравченко Н. Превентивне виховання. Проект // Сільська школа України. – 2008. – N 4. – Вкладка. – С. 26-30.
22. Лазорик В. Превентивне виховання // Завуч. – 2008. – N 35. – Вкладка. – С. 1-8.
23. Левшунова Н. Методи превентивного виховання // Психолог. – 2010. – N 26. – С. 26-31.
24. Лишенко Л. Проблемний стіл із питань попередження правопорушень і злочинності: розробка // Сучасна школа України. – 2011. – N 1. – С. 79-80.
25. Лозинський Е. Шкільний центр профілактики правопорушень // Директор школи. Україна. – 2008. – N 5. – С. 32-43.
26. Луценко Ю. Проблемні діти чи діти в проблемі? // Соціальний педагог. – 2008. – N7. – С. 17-20.
27. Марченко С.Ю. Тренінгові методики у превентивному вихованні // Виховна робота в школі. – 2011. – N 3. – С. 21-25.
28. Микитенко М. Превентивне виховання. Створення сучасного інформаційного простору // Профтехосвіта. – 2009. – N 4. – С. 44-46.
29. Москалець В.П. Релігійна віра як антисуїцидальний чинник // Практична психологія та соціальна робота. – 2009. – N 2. – С. 71-80.
30. Мунтьян Т. Деякі аспекти роботи з дітьми «групи ризику» // журн. «Директор школи» (Шк. світ). – 2008. – N 3. – С. 110-112.
31. Никитюк Л. Превентивне виховання в системі виховної роботи // журн. «Директор школи» (Шк. світ). – 2009. – N 3. – С. 88-96.
32. Павленко Л. Цільова творча програма превентивного виховання учнівської молоді // Сучасна школа України. – 2009. – N 1. – С. 86-89.
33. Поваляєва В.М. Суїцид // Безпека життєдіяльності. – 2009. – N 4. – С. 37-39.
34. Попередження асоціальної поведінки учнів // Позакласний час. – 2011. – N 4. – С.41-54.
35. Превентивне виховання: Досвід, проблеми: Зб. науково-методичних статей / Кол. авт. за заг ред. Г. Л. Черепанової. – Херсон: РІПО, 1999. – 68 с.
36. Превентивне виховання дітей і молоді: методичні рекомендації для слухачів курсів підвищення кваліфікації (учителів, вихователів, організаторів виховної роботи, класних керівників / Уклад. Т. І. Туркот. – Херсон: РІПО, 2010. – 36 с.
37. Превентивне виховання дітей і молоді: реалії та перспективи: Матеріали обласної науково-методичної конференції (23 лютого 2010 року, м. Херсон) / За ред. С. О. Моїсеєва. – Херсон: РІПО, 2010. – 180 с.
38. Превентивне виховання підлітків // Позакласний час. – 2011. – N 3. – С. 66-80.
39. Превентивне виховання: проблема ненасильства: Зб. науково-практичних статей / За заг. ред. В. М. Оржеховської. – К.: Олді-плюс, 2000. – 132 с.
40. Превентивне виховання та профілактика шкідливих звичок у позаурочний час: Матеріали Всеукраїнського конкурсу-захисту педагогічних проектів // Позакласний час. – 2010. – N 2. – С. 13-44.
41. Превентивний підхід до організації педагогічного процесу в умовах ЗОШ // Виховна робота в школі. – 2009. – N 1. – С. 2-36.
42. Приходько В. Технологія превентивного виховання у роботі соціального педагога // Соціальний педагог. – 2008. – N 4. – С. 40-53.
43. Романовська Л.І. Дитячі громадські об'єднання як чинник протидії втягуванню підлітків у неформальні асоціальні угруповання // Таврійський вісник освіти. – 2010. – N 2. – С. 119-124.
44. Савченко С.В. Превентивне виховання в навчально-виховному процесі ЗНЗ // Класний керівник. – 2009. – N 15-16. – С. 6-13.
45. Сандецький С.О. Діяльність загальноосвітніх навчальних закладів із профілактики підліткової злочинності // Таврійський вісник освіти. – 2010. – N 3. – С. 197-202.
46. Сафонова І. Корекція особистості як мета і результат виховної превентивної діяльності вчителя // Вища школа. – 2011. – N 2. – С. 56-62.
47. Сафонова І. Підготовка майбутнього вчителя до виховання превентивної діяльності - важлива складова професійного зростання // Вища школа. – 2010. – N 9. – С. 57-62.
48. Соболєв В. Превентивне виховання школярів // Сільська школа. – 2008. – N 21-22. – С. 7.
49. Стрибулевич Т. Програма превентивного виховання школярів // Шкільний світ. – 2009. – N 33. – С. 16-21.
50. Схема роботи школи з попередження правопорушень: Таблиця // Позакласний час. – 2009. – N 21-22. – С. 50.
51. Ткаченко Л. Моніторинг превентивної діяльності. З досвіду роботи навчальних закладів Луганської області // Управління освітою. – 2008. – N 10. – С. 14-15.
52. Ткаченко Л. Превентивна освіта // Директор школи. – 2010. – N 33. – С. 12-18.
53. Федоренко С. Самоменеджмент як засіб профілактики дитячої бездоглядності // Рідна школа. – 2009. – N 10. – С. 31-35.
54. Фесюк О. Психологічні засади управління превентивною освітою в інноваційному освітньому просторі // Обрії. – 2008. – N 1. – С. 102-107.
55. Хвалибога Н. Особистість «важких» підлітків // Позакласний час. – 2007. – N 11. – С. 45.
56. Холодецька Н. Робота з дітьми «Групи ризику». На допомогу початківцю: Розробки занять // Соціальний педагог. – 2010. – N 5. – С. 27-56.
57. Цивінський В. Теоретичні аспекти превентивного виховання школярів // Психолог. – 2009. – N 42-43. – С. 5-7.
58. Щодо подолання злочинності серед неповнолітніх та організації профілактичної роботи: Лист МОН України від 13.09.2010 р. № 1/9-623 // Практика управління закладом освіти. – 2010. – N 10. – С. 95-101.
59. Щодо поліпшення превентивного виховання та профілактичної роботи з подолання злочинності серед неповнолітніх: Лист МОН України від 11.09.2009 р. №1/9-632 // Управління освітою. – 2009. – N 21. – С. 30-32.
60. Юдєєва Т.В. Співвідношення сугестивності з індивідуально-особистісними характеристиками соціально-дезадаптованих підлітків // Практична психологія та соціальна робота. – 2011. – N 1. – С. 70-74.
2. ДЕВІАНТНА ПОВЕДІНКА ДІТЕЙ І ПІДЛІТКІВ
ТА МЕТОДИ ЇЇ ЗАПОБІГАННЯ
61. Бабенкова Д. Хуліганство в школі. Чи дійсно дитячі витівки так безневинні? // Англійська мова в початковій школі. – 2010. – N 1. - С. 2-5.
62. Бабич В. Сучасні підходи до профілактичної роботи з девіантної поведінки учнів // Директор школи. – 2007. – N 44. – С. 24-27
63. Болтівець С.І. Домашнє насильство як підґрунтя девіантної поведінки підлітка // Практична психологія та соціальна робота. – 2009. – N 10. – С. 38-39; Продовження: N 12. – С. 17-52.
64. Варламов В.В. Абсенна лексика як прояв девіантної поведінки особистості // Таврійський вісник освіти. – 2009. – N 2 (2). – С. 51-59.
65. Ворона О.І. Прояви девіантної поведінки у школярів та методи її корекції // Таврійський вісник освіти. – 2009. – N 4. – С. 205-210.
66. Давиденко О. Профілактика девіантної поведінки підлітків // Соціальний педагог. – 2010. – N 3. – С. 45-51.
67. Дроздов О.Ю. Суїцидальна поведінка як вид аутоагресії // Практична психологія та соціальна робота. – 2010. – N 2. – С. 63-66.
68. Зіядова Д. Мотиви злочинів, скоєних школярами // Шкільний світ. – 2010. – N 15. – С. 1, 3-4.
69. Зайченко М. Діагностика та корекція девіантної поведінки учнів // Соціальний педагог. – 2010. – N 2. – С. 41-55.
70. Каткова Т. Корекція девіантної поведінки підлітків. Методичні матеріали: практика // Соціальний педагог. – 2011. – N 1. – С. 31-39.
71. Коноваленко Л. Профілактична та психокорекційна робота з учнями девіантної поведінки // Соціальний педагог. – 2010. – N 3. – С. 35-41.
72. Кулінка Ю.С. Структура готовності майбутніх педагогів до запобігання девіантної поведінки підлітків // Педагогічний альманах. – 2010. – Випуск 5. – С. 135-141.
73. Лазаренко О.О. Профілактика злочинності неповнолітніх: шляхи вирішення // Таврійський вісник освіти. – 2010. – N 1. – С. 85-92.
74. Луценко Ю.А. Діти-правопорушники: що робити? // Б-ка «Психолог». – 2010. – N 5. – 128 с.
75. Мазун А. Соціальний супровід дітей, схильних до правопорушень // Джерела. – 2010. – N 15. – С. 10.
76. Оржеховська В. Крах соціальних ілюзій. Про девіантну поведінку неповнолітніх // Позашкілля. – 2008. – N 3. – С. 9-10.
77. Рапіна Л. Профілактика девіантної поведінки в школі // Педагогічна газета. – 2009. – N 4. – С. 3.
78. Рачова Н. Профілактика і подолання девіацій у важких підлітків // Психолог. – 2010. – N 43. – С. 3-7.
79. Ткачук А. Агресія як форма прояву девіантної поведінки // Психолог. – 2010. – N 16. – С. 17-18.
80. Туріщева Л.В. Особливості роботи з девіантними дітьми // Класному керівнику. Усе для роботи. – 2009. – N 8. – С. 22-25; Шкільному психологу. Усе для роботи. – 2009. – N 2. – С. 2-6.
81. Чемодурова Ю. Девіантна поведінка дітей і підлітків: із практики діяльності психолога й соціального педагога // Психолог. – 2010. – N 39. – С. 3-11.
82. Чемодурова Ю. Профілактика і корекція девіантної поведінки підлітків // Психолог. – 2010. – N 38. – С. 14-21.
83. Шайко Ю.В., Туркот Т.І. Соціально-педагогічні засоби профілактики девіантної поведінки // Таврійський вісник освіти. – 2009. – N 1. – С. 132-137.
3. ПРОФІЛАКТИКА НАСИЛЬСТВА ТА АГРЕСИВНОСТІ ДІТЕЙ І ПІДЛІТКІВ У РОДИНАХ ТА КЛАСНИХ КОЛЕКТИВАХ
84. Агресія // Психолог. – 2008. – N 30-32. – Спецвипуск.
85. Аландаренко Ю. Агресивність у поведінці учнів підліткового віку. Семінар-тренінг // Психолог. – 2009. – N 35. – С. 26-30.
86. Андрусич Н. Захистимо від зла дитячі душі // Дошкільне виховання. – 2009. – N6. – С. 16-17.
87. Бафталовська Н. Я. Агресивна поведінка підлітків // Шкільному психологу. Усе для роботи. – 2010. – N 6. – С. 9-11.
88. Безлюдний О.І. Насильство над дитиною в сім’ї: теоретичні розвідки американських дослідників // Педагогіка і психологія. – 2009. – N 3. – С. 121-131.
89. Безпека освітнього середовища: досвід // Психолог. – 2011. – N 10. – Спецвипуск.
90. Болтівець С.І. Домашнє насильство як підґрунтя девіантної поведінки підлітка // Практична психологія та соціальна робота. – 2009. – N 10. – С. 38-39.
91. Бондаровська В. Подолання наслідків насильства у сім’ї. Аналіз стану справ у розвинутих країнах // Психолог. – 2010. – N 6. – С. 3-6.
92. Валентик Н. Разом зі світом проти насилля й агресії // Директор школи. – 2010. – N3. – С. 22-23.
93. Виходцева О. Ділова гра в усуненні агресивних поведінкових реакцій: корекційна робота з підлітками (Розробка) // Психолог. – 2010. – N 44. – С. 26-29.
94. Гаримович Е. Корекційна робота з агресивними дітьми // Дефектолог. – 2008. – N 11. – С. 55-56.
95. Гапонюк О. Попередження насильства. Заняття для вихователів дошкільних закладів // Психолог дошкілля. – 2010. – N 2. – С. 7-9.
96. Гончаров В.Л. Домашнє насильство: як захистити дитину // Б-ка «Психолог». – 2009. – N 9. – 120 с.
97. Гончаров В. Жорстока поведінка в підлітковому віці // Соціальний педагог. – 2009. – N 11. – С. 59-61.
98. Губенко О.В. Творча діяльність як фактор реабілітації дітей, що зазнали насильства в сім’ї та мають затримку розумової діяльності // Практична психологія та соціальна робота. – 2010. – N 12. – С. 29-33.
99. Гулєвич Т. Знущання та агресія у шкільному середовищі: виступ перед педагогами // Психолог. – 2010. – N 40. – С. 8-9.
100. Дмитренко Л. Сім’я – територія без насильства // Дитячий садок. – 2008. – N 15. – С.14-15.
101. Дмітрієва О.А. Гіперактивність й агресивність як форми девіантного поводження. Комплексний підхід до розв’язання проблеми // Шкільному психологу. Усе для роботи. – 2009. – N 2. – С. 7-15.
102. Дроздов О.Ю. Фактори виникнення та розвитку агресивної поведінки // Практична психологія та соціальна робота. – 2009. – N 2. – С. 58-71.
103. Дронова О.С. Теоретико-прикладні засади профілактики та корекції агресивної поведінки неповнолітніх // Практична психологія та соціальна робота. – 2010. – N 7. – С. 57-60.
104. З метою попередження випадків застосування працівниками навчальних закладів фізичного насильства до неповнолітніх: Лист МОН України від 20.11.2008 р. № 1/9-759 // Практика управління закладом освіти. – 2009. – N 1. – С. 85.
105. Какулія Л. Школярі з труднощами у поведінці. Гіперактивна, гіпоактивна, агресивна дитина. Зразок письмових консультацій для педагогічних працівників ПМПК // Дефектолог. – 2010. – N 2. – С. 15-16.
106. Калошин В.Ф. Як діяти, якщо мета поведінки учня - влада або помста // Виховна робота в школі. – 2009. – N 6. – С. 26-40; Продовження: N 7. – С. 42-55.
107. Квіико В. Психолого-педагогічна допомога дітям, які зазнали зловживань // Соціальний педагог. – 2010. – N 9. – С. 13-33.
108. Кирильчук І.Г. Насильство над дітьми в українській сім’ї як проблема соціальної педагогіки // Таврійський вісник освіти. – 2009. – N 2 (1). – С. 133-138
109. Кіричевська Є.В. Насильство в загальноосвітніх навчальних закладах: стратегії подолання // Практична психологія та соціальна робота. – 2010. – N 8. – С. 4-10.
110. Кльоц Л. Профілактика агресивної та жорстокої поведінки серед неповнолітніх // Психолог. – 2009. – N 19. – С. 8-17.
111. Коваленко О. Украдене дитинство: випадок із практики // Психолог дошкілля. – 2010. – N 11. – С. 53-60.
112. Козак Н.М. Робота з агресивними дітьми // Шкільному психологу. Усе для роботи. – 2009. – N 7. – С. 19-27.
113. Козоріз Л. Попередження суїциду та насильства у сім’ї // Соціальний педагог. – 2009. – N 7. – С. 17-23.
114. Колісніченко Г. Корекція агресивної поведінки підлітків // Соціальний педагог. – 2008. – N 9. – С. 28-39.
115. Колісніченко Г. Ми проти насильства. Тренінг // Психолог. – 2010. – N 1. – С.16-17.
116. Котова Ю. Методи профілактики та корекції агресивної поведінки учнів // Соціальний педагог. – 2010. – N 3. – С. 6-11.
117. Лапаєва С. Досвід роботи практичного психолога з корекції агресивної поведінки учнів // Дефектолог. – 2008. – N 3. – С. 49-57.
118. Ломова Т.О. Психологічна програма навчально-розвивального тренінгу активізації розумової діяльності як засобу корекції агресивної поведінки // Практична психологія та соціальна робота. – 2010. – N 1. – С. 7-16.
119. Максименко С.Д. Модифікація методики дослідження агресивності людини «Тест руки» // Практична психологія та соціальна робота. – 2011. – N 2. – С. 16-22.
120. Максимова Н.Ю. Проблеми насилля в сім’ї // Позакласний час. – 2011. – N 1. – С.138-152.
121. Мяновська Т. Профілактика насильства у родинах і класних колективах: інформаційно-просвітницька робота у школах Житомира // Освіта України. – 2011. – N 25/26. – С. 10.
122. Назарова О.Д. Программа коррекционно-обновляющей и развивающей работы со старшими дошкольниками 5-7 лет, склонными к агрессии // Дошкільний навчальний заклад. – 2010. – N 9. – С. 2-21.
123. Найдьонова Л.А. Кібер-буллінг підлітків (віртуальний терор) як новітній феномен інформаційної доби: теоретико-методичні засади подолання і профілактики // Практична психологія та соціальна робота. – 2010. – N 8. – С. 10-18.
124. Насильство в школі (агресивна поведінка) // Шкільний світ. – 2008. – N 43. – С. 2-5.
125. Науменко О. Про насильство в сім’ї // Психолог. – 2010. – N 6. – С. 7-11.
126. Науменко О. Що таке зловживання щодо дітей // Психолог дошкілля. – 2010. – N 9. – С. 15-26.
127. Нікітіна Л. Профілактика агресивності й жорстокості серед неповнолітніх і молоді // Соціальний педагог. – 2010. – N 3. – С. 12-21.
128.
Носок Н.О. Теоретичні підходи до профілактики агресивної поведінки учнів // Шкільному психологу. Усе для роботи. – 2010. – N 12. – С. 4-12.
129.
Панок В. Як попередити прояви насильства // Освіта. – 2010. – N 17-18. – С. 5.
130.
Пащенко С. Профілактика агресивності і жорстокості серед молоді // Психолог. – 2010. – N 13. – С. 17-20.
131.
Плескановська А. Попередження та корекція агресивності: психологічний тренінг для учнів молодших класів // Відкритий урок. – 2011. – N 4. – С. 26-32.
132.
Повалій Л.В. Профілактика насильства в сучасній сім’ї: теоретичний і прикладний аспекти // Класний керівник. – 2011. – N 3. – Спецвипуск.
133.
Попередження насильства: цикл статей // Соціальний педагог. – 2010. – N 11. – С. 3-32.
134.
Прищепа Т. Агресивна дитина // Психолог. – 2008. – N 10. – С. 18-20.
135.
Про вживання заходів щодо запобігання насильству над дітьми: Наказ МОН України від 01.02.2010 р. № 59 // Інформаційний збірник МОН України. – 2010. – N7-8. – С. 55-57.
136.
Про організацію інформаційно-профілактичної роботи щодо запобігання торгівлі, експлуатації та жорстокого поводження з дітьми у 2011 році: Наказ МОН України від 29.03.2011 № 292 // Інформаційний збірник МОН України. – 2011. – N 10. – С.31-32.
137.
Проблема насильства неповнолітніх як гостре соціальне явище // Позакласний час. – 2008. – N 9. – С. 11-26.
138.
Прокопчук І. Без агресії: Педагогічна рада // Шкільний світ. – 2008. – N 42. – С. 5-6.
139.
Профілактика агресивної та жорстокої поведінки серед неповнолітніх та молоді // Практична психологія та соціальна робота. – 2009. – N 6. – С. 19-25.
140.
Процишак Г. Захист дітей від фізичного і психологічного насильства: Виховний захід // Шкільний світ. – 2010. – N 15. – С. 5-10.
141.
Психодіагностика та психокорекція особи, яка вчинила насильство в сім’я // Психолог. – 2010. – N 21-22. – Спецвипуск.
142.
Пугач Л. Програма занять психологічної підтримки дітей, схильних до агресії // Психолог. – 2010. – N 15. – С. 22-26.
143.
Райт Дж. Задирака в класі: що може зробити вчитель // Початкове навчання та виховання. – 2010. – N 26. – С. 49-51.
144.
Решетіло С.В. Вплив агресивності на самопочуття та налагодження стосунків з оточуючими. Година спілкування для учнів 9-10 класів // Шкільному психологу. Усе для роботи. – 2009. – N 7. – С. 28-30.
145.
Рожанская Л.В. Воспитываем сказкой. Коррекционные сказки для младших школьников // Початкове навчання та виховання. – 2009. – N 13. – С. 31-33.
146.
Розпотнюк Л. Складні учні: Поради психолога // Початкова освіта. – 2011. – N11. – С. 5.
147.
Саверська-Лихошва В. Сімейна жорстокість: міф чи реальність?: заняття // Класному керівнику. Усе для роботи. – 2011. – N 1. – С. 14-17.
148.
Сагайдак В. Корекція агресивної поведінки підлітків // Соціальний педагог. – 2010. – N 3. – С. 52-53.
149.
Симачинська Л.І. Причини та шляхи подолання агресивної та жорстокої поведінки підлітків // Таврійський вісник освіти. – 2011. – N 1. – С. 239-246.
150.
Строганова Л. Агресивна дитина. Як із нею бути? // Шкільний світ. – 2008. – N6. – С.1-3.
151.
Ткачук А. Агресія як форма прояву девіантної поведінки // Психолог. – 2010. – N 16. – С. 17-18; N 45. – С. 7-8.
152.
Туріщева Л.В. Агресивні діти // Англійська мова в початковій школі. – 2007. – N 11. – С. 2.
153.
Туріщева Л.В. Підліткова агресія // Історія та правознавство. – 2007. – N 33. – С.14.
154.
Україна без насильства // Психолог. – 2010. – N 35-36. – Спецвипуск.
155.
Харламова І. Попередження домашнього насильства над дітьми // Соціальний педагог. – 2010. – N 12. – С. 23-33.
156.
Хоменко Г. Агресивність підлітків: причини, профілактика, корекція. Міський семінар для психологів // Психолог. – 2009. – N 35. – С. 17-23.
157.
Чемєровска-Коруба Є. Запобігання агресії та насильству // Директор школи. – 2010. – N 3. – С. 24-28; N 7. – С. 16-19; N 9. – С. 19-22.
158.
Черниш Н.М. Тілесне покарання з боку батьків - це насильство // Шкільному психологу. Усе для роботи. – 2011. – N 1. – С. 32-33.
159.
Черняк О. Попередження насильства у навчально-виховному закладі // Психолог. – 2010. – N 6. – С. 12-14.
160.
Шинкарук-Корзун Л. Чинники агресивності дітей // Психолог. – 2009. – N 41. – С. 6-8.
161.
Як згасити спалах агресії?: Практичні поради // Дошкільне виховання. – 2009. – N 2. – С. 18-19.
162.
Як зрозуміти, що учень у небезпеці? (Емоційне насильство над дитиною, жорстоке поводження) // Завуч. – 2008. – N 33. – С. 30.
4. ФОРМУВАННЯ ПОТРЕБИ У ЗДОРОВОМУ СПОСОБІ ЖИТТЯ
163.
Гладких В. Психология здоровья // Завуч. – 2009. – N 5. – С. 9-12.
164.
Городнова Н. Формування здорового способу життя у дітей та молоді // Психолог. – 2009. – N 46. – С. 3-6.
165.
Губенко О.В. Психологічні особливості популяризації здорового способу життя у ВНЗ // Практична психологія та соціальна робота. – 2009. – N 11. – С. 35.
166.
Денисова Г.В. Формування мотивації до здорового способу життя в учнів // Фізичне виховання в школах України. – 2010. – N 1. – С. 10-14.
167.
Дмитренко М.С., Зеленська Н.О. Системний підхід до вирішення проблеми збереження і зміцнення здоров'я учнів школи-інтернату // Таврійський вісник освіти. – 2011. – N 1. – С. 141-143.
168.
Здорова планета - здоровий ти!: розробки // Сучасна школа України. – 2011. – N2. - Вкладка. - С. 1-72.
169.
Здоров'я через освіту // Завуч. – 2008. – N 19/20. – Спецвипуск.
170.
Капранова Г. Як бути здоровим та успішним учнем. Науково-методичні рекомендації для вчителів // Здоров'я та фізична культура. – 2009. – N 11. – Спецвипуск.
171.
Мій вибір - здорове життя: Практика // Психолог. – 2009. – N 6. – Спецвипуск.
172.
Москалик С. Сучасні педагогічні технології у навчанні здоровому способу життя // Психолог. – 2007. – N 42. – С. 24-26.
173.
Орієнтир - здоровий спосіб життя // Психолог. – 2008. – N 18. – Спецвипуск.
174.
Поуль В. Формування в дітей ставлення до здоров’я // Директор школи. Україна. – 2010. – N 9. – С. 38-41.
175.
Рекомендації парламентських слухань про становище молоді в Україні «Молодь за здоровий спосіб життя»: Постанова Верховної Ради України від 03.02.2011 р. № 2992-VІ // Урядовий кур'єр. – 2011. – N 39. – С. 9.
176.
Савкіна Т. Виховання потреби в здоровому способі життя // Шкільний світ. – 2009. – N 34. – С. 10-12.
177.
Семеркова Л.Г. Формування здорового способу життя // Виховна робота в школі. – 2009. – N 3. – С. 2-15
178.
Система роботи школи щодо збереження здоров’я учнів // Початкова школа. – 2009. – N 2. – С. 33-38.
179.
Фломбойм А. Формування навичок здорового способу життя молоді / Б-ка «Психолог». – 2007. – N 11. – Спецвипуск.
180.
Ходоса В. Творча програма «Формування здорової свідомої особистості» // Директор школи. – 2007. – N 45. – Спецвипуск.
181.
Час обирати здоров’я: Практика // Шкільний світ. – 2009. – N 5. – Спецвипуск.
182.
Шевцова Т. Сприяння здоров’ю в діяльності початкової школи // Підручник для директора. – 2010. – N 4. – С. 58-62.
183.
Шевчук Н. Досвід роботи педагогічного колективу із профілактики правопорушень та шкідливих звичок // Позакласний час. – 2007. – N 10. – С.116.