Картотека літератури з питань роботи із здібними дітьми
ЛІТЕРАТУРА
1. Барко В.І., Тютюнникова А.М. Як визначити творчі здібності дитини? – К., 1991.
2. Богданова А., Борисов С. Складові творчості // Завуч. – 2001. - №6 (84).
3. Белічева Т.М., Чорногор Л.Ф. Порядок виконання та захисту наукової роботи учня // Управління школою. – 2002. - №10. –с.25 – 28.
4. Бугай О.В., Кириченко В.Т. Залучення школярів до науково – дослідницької діяльності з біології // Робота з обдарованими учнями. Біологічні секції МАН. – Х.: Вид. група «Основа», 2006. – 128 с. – (Б-ка журналу «Біологія»; Вип. 12 (48). – с. 24 – 28).
5. Ващенко Г. Загальні методи навчання. – К., 1997.
6. Выготский Л.С. Воображение и творчество в детском воздасте. – М. 1967.
7. Голобородько В.В. Наукова робота учнів // Програма організації науково – дослідницької діяльності учнів / Гнєдашев В.М. – Х.: Вид. група «Основа», 2005. – 208 с.
8. Голобородько В.В. Наукова робота учнів. – Х.: Основа, 2006.
9. Гончарень С.У. Педагогічні дослідження: методичні поради молодим науковцям. – К., 1995.
10. Гнєдашев В.М. Програма організації науково – дослідницької діяльності учнів. – К.: Основа, 2005.
11. Документація. Звіти у сфері науки і техніки. Структура і правила оформлення // Бюлетень ВАК України, спецвипуск, 2000.
12. Жерносек І.П. Науково – методична робота в загальноосвітній школі: Навч. – метод. посібник. – К.: ІЗМІН, 1998.
13. Іванов В. Контент – аналіз як формалізований метод дослідження документів // Філософська і соціологічна думка. – 1994. - №3 – 4. – С. 221 – 224.
14. Изюмова. С.А. К проблеме природы способностей: задатки мнемических способностей у школьников литературного и математических классов // Психологический журнал. – 1995. - №6.
15. Задорожний К.М. Загальні зауваження щодо учнівських науково – дослідницьких робіт // Робота з обдарованими дітьми. Хімічні секції МАН. – Х.: Вид. група «Основа», 2005. – 96с. – (Б-ка журналу «Хімія»; Вип. 12 (36). – С. 3 – 5).
16. Коваленко В.М. «Злітаю птахом…»: Педагогічні умови розвитку творчих здібностей літературно обдарованих дітей. – Черкаси, 2001.
17. Кон И.С. Открытие «Я». – М., 1978.
18. Ковбасенко Л.І. Методика виховної діяльності в Малій академії наук: Метод. Посібник. – К., 2006.
19. Концепція загальної середньої освіти (12-річна школа) // Педагогічна газета. – 2001. - №1.
20. Левин В.А. Воспитание творчества. – М., 1977.
21. Макарова О. Як писати роботу на конкурс МАН // Шкільний світ. – 2005. - №40. – С. 8 – 10.
22. Методичні рекомендації «Бібліографія наукової роботи» / Упоряд. Методист МАН Н.В.Розіна. – Черкаси, 2007.
23. Микитюк О.М., Соловйов В.О., Васильєва С.О. Наукові дослідження школярів. – Х.: Скорпіон, 2000.
24. Науково – дослідницька робота учнів в Малій академії наук: Методичні рекомендації / Упоряд. Н.О. Драник. – Черкаси, 2006. – 23 с.
25. Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ ст.. // Освіта України. – 2001. - №29.
26. Поради юному науковцю: Метод. Збірник / Упоряд. О.Павленко. Гімназія №191 м.Києва. – К., 1999.
27. Система діяльності обласних відділень МАН України у формуванні креативної культури учнівської молоді: Матеріали конференції. – Івано – Франківськ, 2007.
28. Шейко В.М., Кушнаренко Н.М. Організація та методика науково – дослідницької діяльності. – К.: Знання – Прес, 2002.
29. Шейко В.М., Кушнаренко Н.М. Організація та методика науково – дослідницької діяльності: Підручник. – 3-тє вид., стер. – К.: Знання – Прес, 2003. – 295 с.